Friday 15 June 2012

szegfűk szalvétából / napkin flowers

Volt nekem egy kosárkám, ami sokáig üresen állt... Elhatároztam, hogy teszek bele valamit... Persze a virág a legkézenfekvőbb ilyenkor :) Szalvétából vágtam ki és gyűrögettem néhány szegfűt, s a virágos kosárkát édesanyámnak ajándékoztam :)

*******************************************************************************************************************************
I once had a little basket, a 3d origami one, that stood empty for a while. I've decided to fill it up with something, and the napkin flowers seemed to be an easy and fun solution :) So here it is, a basket filled with flowers and all my love, I gave it to my mom on mother's day :)




2 comments:

  1. Kedves Éva!

    Újné Aranyi Barbara vagyok Debrecenből.Ma találtam rá az oldalára az interneten, s így idegen emberként nézegetve is szeretném kifejezni, hogy nagyon tetszik nekem az oldala.
    Gratulálni szeretnék egyben, hogy ilyen párra talált, mint az ön párja is, Endre. Meg kell becsülni az ilyen embert, aki nem csak elfogadja a másik ember hobbiját, de inspirál is és bátorít , hogy merjen az ember alkotni, s alkotásait merje is az ember a blogjában másokkal megosztani.
    Még egyszer további sikeres munkálkodást és blogvezetést kívánok, sok ötletet és ösztönző erőt mindehhez.
    Barbara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Barbara,
      Köszönöm kedves sorait, örülök, hogy munkáimmal másoknak is örömet és kellemes pillanatokat szerezhetek :) Szeretettel visszavárom a blogomra!
      Éva

      Delete